sâmbătă, 28 martie 2009

Pentru a intra pe forumul PLDM, ai nevoie de buletin

Astăzi am intrat pe pagina de Internet a Partidului Liberal (www.pl.md), să văd ce comentarii mai lasă vizitatorii site-ului cu doar o săptămână înainte de alegerile parlamentare.

Pe urmă, am deschis şi site-ul Partidului Liberal Democrat din Moldova (www.pldm.md), dar nu am avut nici o şansă să văd ce comentează oamenii. Site-ul are un forum, dar îl poţi accesa şi citi doar dacă eşti membru PLDM. Aşa şi scrie: Forumul poate fi accesat doar de către membrii PLDM”. “În caz că sunteţi membru PLDM, dar încă nu aţi primit numele de utilizator şi parola de acces”, sunteţi invitat să completaţi un chestionar cu următoarele rubrici: “* Prenumele* Numele de familie* Data naşterii: (în formatul data.luna.anul) * Buletin de identitate: (seria şi numărul) Localitatea: * Adresa email: * Toate câmpurile sunt obligatorii”.

Ăsta da chestionar!

Site-ul Alianţei “Moldova Noastră” (
www.amn.md) în general nu are o rubrică de comentarii, dar poţi lăsa întrebări pentru Serafim Urechean.

Pe site-ul Partidului Democrat din Moldova (www.pdm.md), forumul poate fi citit de oricine, dar pentru a lăsa comentarii trebuie să te înregistrezi şi sa-ţi laşi adresa de e-mail.

Cu alte cuvinte, cel mai liberal este site-ul Partidului Liberal – comentariile pot fi postate foarte uşor şi nici numele real nu ţi-l cere, dacă nu vrei să-ţi divulgi identitatea.


Eleonora Lisnic

8 comentarii:

  1. Am deschis după ce m-ai întrebat tu, dar am închis repede. :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eleonora, dar de ce despre PSD se vorbeste atata de putin? Am vazut si eu recent clipul lor electoral. In spatele Arcului de Triumf este o imagine a carei semnificatie ....?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu cred că se vorbeşte puţin despre PSD (Braghiş-Muşuc). Ultima propunere a PSD, referitoare la concesionarea Transnistriei pentru 30 de ani, a fost chiar foarte mult comentată. Mai exact, a fost criticată. Pe blog am postat opiniile PL, MAE şi PDM despre această propunere, expuse în cadrul dezbaterilor electorale.
    Nu înţeleg întrebarea despre Arcul de Triumf.

    RăspundețiȘtergere
  4. urmareste clipul electoral al pesedeului. in spatele Arcului de Triumf apare o cladire. Nu cred ca este sediul Parlamenului European. Sa fie oare Kremlinul? Si daca da, ce vrea sa insemne asta? Daca imi aduc eu aminte, astia sunt pro integrarea in UE. Se poate via Kremlin?

    RăspundețiȘtergere
  5. Toate partidele din RM spun în această campanie că vor integrare europeană. Da, am privit clipul pe www.psd.md. Pe planul doi, în dreapta Arcului de Triumf din Chişinău, apare turnul central al Kremlinului (cel căruia bolşevicii i-au pus stea roşie în vârf) cu tot cu zid. Cred că mesajul subliminal scontat de ei este "cu noi, Kremlinul va triumfa în Chişinău". :) Am văzut destule lucruri şi în trecut, aşa că să nu ne minunăm acum de isprăvile lui Braghiş şi Muşuc, cei care-şi spun pe panourile electorale "patrioţii pentru Moldova", dar, iată, nu pot până nu se sprijină de zidurile Kremlinului.
    Şi alţii mai încearcă să-i păcălească pe alegători că poţi fi şi în CSI, şi în UE. Consecinţa: fiind întrebaţi în cadrul "Barometrului de Opinie" ce ţară ar putea ajuta RM să se integreze în UE, o parte dintre respondenţi au răspuns că Federaţia Rusă.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acum un an pe site-ul PL se plasau comentariile dupa aprobarea administratorului paginii. Acum, fara indoiala e mai bine. E mai liberal.

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, parcă este mai plăcut să scrii un comentariu şi să vezi că este afişat instantaneu. :) Omului îi place libertatea. Dumnezeu ne-a creat liberi, ne-a dat dreptul de a alege. Acest dar nu poate fi înăbuşit nici de către un regim dictatorial. Ne-a demonstrat istoria. Asta vrem: o societate liberă, bazată pe respect şi lege.

    RăspundețiȘtergere

Dacă ai un gând preţios, formulează-l în termeni civilizaţi şi postează un comentariu.


La începutul blogului