miercuri, 29 aprilie 2009

„Am ochii în lumină. Arăt ca un sărman” - versuri de Nadina Lisnic

Două poezii de Nadina Lisnic


Despărţire

A rămas doar umbra mâinii tale pe cer,
De când încercai să mângâi soarele la apus de lume.
Este tot ce am mai putut păstra din ceea ce ai fost cândva.

Amprenta translucidă rămasă pe tâmplele mele
de la agonia gândurilor din zori
Îşi trece prezenţa în trena trecutului tumultuos.

Aş fi putut lupta să te opresc când încă urcai pe pod.
Aş fi putut să te urmez şi să devin altcineva.
Dar... Primăvara era fermecătoare,
iar lumea nouă care creştea în mine nu simţea nevoia să evadeze.
06.03.2008


Comori

Sunt cerşetori şi regii la porţile iubirii,
Sacrificându-şi sceptrul pe zâmbet şi fiori,
Dar am văzut şi tineri ce s-au făcut de gheaţă
Şi şi-au schimbat lumina pe titluri şi comori.

Deci, care e comoara şi care e lumina?
Văd oameni de zăpadă în straie aurii
Şi oameni-nestemate în haine ponosite
De mă-ntreb care-s morţii şi care sunt cei vii.

Stau şi aştept la poartă. Deschide-se-va, poate.
Am ochii în lumină. Arăt ca un sărman.
Nu-s cerşetor. Nici rege. Am inima curată.
Rămân un om-spectacol şi după paravan.
13.05.2006

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai un gând preţios, formulează-l în termeni civilizaţi şi postează un comentariu.


La începutul blogului