luni, 6 aprilie 2009

A declara doliu este egal cu a te declara învins

Să te laşi cuprins de tristeţe şi dezamăgire şi să ţii doliu pentru rezultatele alegerilor, îmi pare greşit. Avem destule date "cu negru" în istoria noastră. Să nu le înmulţim. Mai bine să cerem priceperea de a transforma pierderile în câştiguri.
"Eroii noştri au biruit, toţi!", spune părintele arhimandrit Arsenie Papacioc. Suntem eroi? Suntem. Eu aşa văd lucrurile. Uitaţi-vă cât de multe persoane au votat cu cele 3 partide democratice, în pofida presiunilor mediatice şi de tot soiul ale comuniştilor.
http://eleonora-lisnic.blogspot.com/2009/03/romanii-in-istorie-eroii-nostri-au.html

Despre cei care au votat "stabilitatea":

Cei care sunt dispuşi să renunţe la libertatea esenţială pentru a obţine puţină siguranţă temporară, nu merită nici libertate, nici siguranţă.
Benjamin Franklin, "Analiză istorică a Pennsylvaniei, 1759"

2 comentarii:

  1. presupun că e mai ok să te laşi călcat în picioare şi să te supui?
    noi nu ne declarăm învinşi, noi mai avem o speranţă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Citeşte-mă, te rog, mai cu atenţie. Eventual, apasă şi pe link. Sunt de acord cu părintele Arsenie Papacioc: dacă necazul vine peste tine, biruieşte-l! Nu-mi place categoric ideea "zilei de doliu". Mă bucur că nu a prins.

    RăspundețiȘtergere

Dacă ai un gând preţios, formulează-l în termeni civilizaţi şi postează un comentariu.


La începutul blogului