joi, 21 mai 2009

Am un văr în Blogosferă! :)



Zilele trecute, am văzut blogul „SERGE”, nou-înscris în Blogosferă, dar nu ştiam că este al verişorului meu Sergiu.

Nici nu oferă detalii despre sine.

Acum două zile, Sergiu mi-a scris un mesaj pe blog şi astfel am aflat că am o rudă în Blogosferă. :)
Vărul meu (vreo 22 de ani) are un blog înregistrat la categoria „Artă, Cultură”, cu genericul „La vie est un theatre” (Viaţa e un teatru).
Simbolul blogului – o spadă. Sergiu postează în română şi în franceză. Are teme foarte interesante.
Îmi place mult cum arată blogul. Eu cred că am un văr talentat, cu gusturi bune în materie de artă şi cultură (vedeţi temele care-l preocupă).
Dacă mai am şi alte rude în Blogosferă, aştept să mă anunţaţi! :) Mă voi bucura.

P.S.: Am încercat să-mi înregistrez blogul de versuri încă la 16 mai, dar văd că Valeriu Tihai nu l-a afişat încă...

Imagine: blogul „SERGE”

7 comentarii:

  1. eu tot am asteptat mult timp ca sa inregistrez blogul...
    eu iam scris lei Valeriu Tihai pe e-mail si iam cerut explicatii, si ma inregistrat...

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi eu i-am scris, dar nu mi-a răspuns.

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut!!! Eu postez articole in tiumpul liber...scriu in romana si franceza din cauza ca am absolvit anul trecut facultatea de filologie, specialitaea l.lit.romana si l.lit.franceza...din copilarie am citit cu deosebita placere carti, am admirat frumosul artistic...Din septembrie 2008 sunt angajat actor la Teatrul Ntional "V. Alecsandri"din or. Balti...uneori sau deseori ...cand vine muza...-:)cant la chitara, pian, scriu versuri, pictez...Sunt un om fericit din cauza ca fac ce-mi place. MERCI... MA BUCUR MULT PENTRU CA AM O VERISOARA PE BLOGOSFERA!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Blogosfera uneşte familiile :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mă bucur pentru tine. Este foarte important să facem ceea ce ne place, să lucrăm în domeniul care ne aduce bucurie şi împlinire personală. Şi când îl alegem, trebuie să ne conducem doar de ceea ce simţim noi, cu inima. În 3 chestiuni nu trebuie să dăm şi să cerem sfat (să influenţăm şi să ne lăsăm influenţaţi): profesia, căsătoria (iubirea), misiunea sufletului pe Pământ.
    Eşti primul actor din neamul nostru :) Ţi-am spus să-mi scrii pe e-mail. Nu am adresa ta.

    RăspundețiȘtergere
  6. :) Mesajul l-am postat pentru Sergiu.
    Vitalie, văd că am postat mesaje aproape concomitent. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. off-topic: Ce credeti despre scenariul de mai jos?
    "Să zicem că în Republica Moldova vor avea loc alegeri legislative anticipate ca urmare a imposibilităţii PCRM de a impune un preşedinte al Republicii.
    Să zicem că cele trei partide democratice ale opoziţiei democratice, PL, PLDM şi AMN, vor crea un bloc politic în vederea legislativelor anticipate. Ţinta maximă ar putea obţinerea a cel puţin 55% din voturi.
    Să zicem că cele trei partide democratice ale opoziţiei democratice nu se vor ataca reciproc.
    Să zicem că PCRM nu are şanse să obţină peste 45% din voturi.
    Să zicem că mare parte a partidelor din opoziţia neparlamentară sunt controlate de agenţi de influenţă comunişti.
    Să zicem că o parte a acestor partide care n-au intrat în actualul legislativ vor crea un bloc de centru-stânga sau chiar de dreapta, în mod artificial. Sub forma unei alianţe sau chiar a unei fuziuni în jurul PPCD sau UCM.
    Să zicem că acest bloc va cuprinde MAE, PSDM, PD, PPCD,UCM.
    Să zicem că după legislativele anticipate vom avea următoarea structură politică a Parlamentului din Republica Moldova: Alianţa Democratică Liberală (47%), PCRM(43%), Blocul de Centru-Stânga (10%).
    Preşedinte interimar ar putea fi Vladimir Voronin sau un agent de influenţă al PCRM. Pe cine ar nominaliza acest preşedinte interimar? 1. Pe cineva de la PCRM, 2. pe cineva din Blocul de Centru-Stânga, 3. pe cineva din Alianţa Democratică Liberală, 4. un tehnocrat neafiliat politic care să conducă un guvern de tehnocraţi cu mandat limitat.
    Să zicem că totuşi acest bloc de centru-stânga va fi creat şi că el va accede în Parlament.
    Pe cine credeţi că va susţine acest bloc de centru-stânga satelizat de PCRM?
    Efecte:
    -acutizarea conflictului între forţele democratice, câştigătoare morale ale legislativelor anticipate, şi forţelor comuniste, şi adoptarea scenariului ucrainian şi georgian de instabilitate politico-militară.
    -legitimarea pe plan extern a unei viitoare puteri comuniste prin cooptarea Blocului de Centru-Stânga
    -crearea Blocului de Centru-Stânga prezentată în campanie drept alternativă la cele două blocuri, PCRM şi PL-PLDM-AMN va rupe din voturile alianţei PL-PLDM-AMN nepermiţându-le să obţină cele 51% din voturi necesare pentru impunerea unui preşedinte de Republică pro-european, pro-român
    -rezolvarea pe termen mediu a instabilităţii politice
    Condiţii/factori
    Media controlate de PCRM şi amicii vor trebui să sprijine discret dar eficient acest Bloc de Centru-Stânga ca alternativă posibilă la PCRM şi la PL-PLDM-AMN.
    Media favorabile PL-PLDM-AMN vor trebui să-şi realoce atenţia.
    Baraj media îndreptat fie împotriva alianţei între PL-PLDM-AMN ca întreg, fie împotriva AMN,cel mai mic membru al alianţei.
    Să nu uităm de vorba aia "Nu contează cine votează, contează cine numără voturile".
    Dacă alegerile vor fi organizate tot de comunişti, ce credeţi că va rezulta?
    Ce credeţi despre aceste ipoteze? Nu sunt primul care le prezintă..."

    http://paulsava.blogspot.com/2009/05/ipoteza-de-lucru-legislativele.html

    RăspundețiȘtergere

Dacă ai un gând preţios, formulează-l în termeni civilizaţi şi postează un comentariu.


La începutul blogului