vineri, 1 mai 2009

Blogosfera m-a premiat. Mulţumesc!


Blogosfera m-a premiat „pentru fidelitate”, afişând un banner (în imagine) al blogului meu.

Îi mulţumesc lui Valeriu Tihai, creatorului şi administratorului Blogosferei, şi, bineînţeles, vizitatorilor acestei pagini.

Premiul, am înţeles, este pentru numărul de intrări de pe blogul meu în Blogosferă.
Astăzi am prilejul să spun că, dintre toate cataloagele de bloguri pe care le-am văzut, Blogosfera.md îmi pare cel mai bun.
Citesc zilnic pe bloguri şi le consider un suport informaţional important şi operativ.

Observ că foarte mulţi vizitatori ajung pe blogul meu de pe blogul „de top” al lui Alexandru Cozer. Le mulţumesc bloggerilor care au creat link-uri spre pagina mea. Eu am inclus la „Lista mea de bloguri” link-uri către pagini care-mi plac, pe care le consider utile, fără a aştepta sau a pretinde un gest reciproc.
Am deschis blogul la 25 februarie 2009 şi am început să-l contorizez abia la 29 aprilie.
Numai bine tuturor!

2 comentarii:

  1. Felicitari
    Succes in continuare...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult succes si bravo pentru efortul pe care il depui ;)

    RăspundețiȘtergere

Dacă ai un gând preţios, formulează-l în termeni civilizaţi şi postează un comentariu.


La începutul blogului