luni, 25 mai 2009

Poţi avea un blog în 10 minute. Contează ce faci mai apoi :)


Astăzi, 25 mai, acest blog împlineşte 3 luni. :)
În seara zilei de 25 februarie 2009, mi-a venit ideea să-mi fac un blog pe platforma Blogspot.
Peste 30 de minute, deja aveam un blog cu 4 postări. :) (Arhiva)



Sigur, materialele le aveam scrise în computer.
Toamna trecută, îmi creasem un cont pe Freewebs, dar l-am anulat imediat, după ce am văzut că nu acceptă semne diacritice în titluri.
În spaţiul oferit de Google şi cu ghidul pentru bloggeri al acestei companii, mi-a fost foarte uşor, deşi experienţa mea anterioară în administrarea site-urilor era „zero”.
Cunosc exact cine a fost primul vizitator al blogului – jurnalistul Iulian Fanaru (Chişinău). Iulian se nimerise atunci pe Messenger, iar eu l-am rugat să acceseze blogul, pentru a mă convinge că există cu adevărat în Internet. :)
A doua persoană care a văzut blogul este Nadina, sora mea, care tocmai intrase şi ea pe Messenger.
Mă bucur că am deschis acest blog. Din câteva motive. Unul dintre ele este că am cunoscut în spaţiul virtual bloggeri inteligenţi, cu bun simţ, dar şi cu simţul umorului, cu bloguri foarte utile şi interesante.
Iată pe cine aş vrea să menţionez acum:
Alexandru Cozer (Analize-md)
Sergiu Rîbu (În gând îmi vine un gând)
Sergiu Langa (LaSer Blog).
Pe Lucian Reniţă (Blogul lui Lucian) îl cunosc şi în viaţa reală de mai mulţi ani. :)
Îi citesc cu interes pe bloggerii Paul Sava, Iaşi, România, şi Claus (Blog do Clausewitz), Brazilia.
Luna mai este o lună frumoasă pentru blogul meu: la 1 mai, Blogosfera.md mi-a acordat un premiu de fidelitate, iar la 16 mai (la noi era deja 17), Blog do Clausewitz mi-a acordat premiul simbolic „Prêmio Blog Dorado”. („Blogul de aur”)
Tot luna aceasta, l
-am regăsit pe verişorul Sergiu în Blogosferă.
Sergiu Popovici este filolog de profesie şi actor la Teatrul „V. Alecsandri”, din Bălţi. Blogul lui (SERGE) are genericul La vie est un theatre. Logic!
Aş mai avea de povestit despre experienţa mea de blogger, dar mă opresc aici.
Le mulţumesc colegilor din Blogosferă pentru colaborare.
Vă mulţumesc vouă, vizitatorilor, pentru încrederea pe care mi-o acordaţi revenind pe acest blog.
Vă aştept cu mult drag, în fiecare zi.

P.S.: Cu click, pozele de pe blog se deschid la dimensiunea completă.
Apropo, am găsit 5 trifoi cu 4 foi şi pe toţi în mai-august 2004 -
3 în România, la Iaşi, şi 2 în RM, chiar în grădina părinţilor mei.
Doi trifoiaşi i-am dăruit, iar 3 îi păstrez.
:) Nu ştiu la ce o fi buni, dar îmi place cântecul lui Gheorghe Gheorghiu despre trifoiul cu 4 foi. :)
Trifoiul din poză este de pe Internet.

11 comentarii:

  1. 3 luni, ce virsta frumoasa... :)

    Succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc :) Nu am scris, de exemplu, când a împlinit 2 luni şi nu am de gând să scriu când va face 4. La 25 martie, însă, am pomenit că se împlineşte o lună de la fondare :) - a nins în acea zi! N-am avut încotro şi am scris despre zăpada căzută pe neaşteptate şi despre blog. Nu căutaţi articolul, pentru că l-am şters :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eleonora, titlul articolului spune totul. Să știi că-ți citesc blogul zilnic cu un deosebit interes și mă mândresc cu asemenea colegi de blogosferă. Sper ca și în continuare să „muncești” asupra blogului cu aceeași dăruire și perseverentă ca până acum!
    Mult succes în tot ceea ce faci și mulțumesc pentru nominalizare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulţumesc, Alex. Sentimentul este reciproc. Am vrut să ştii tu şi ceilalţi colegi că vă apreciez foarte mult şi vă admir. Este nemaipomenit ce aţi făcut voi, tinerii bloggeri, în aprilie: în pofida tuturor riscurilor, aţi continuat să scrieţi pe bloguri şi aţi informat publicul rapid şi obiectiv. Vizitatorii tăi cunosc exact ce ai făcut în acele zile. Asta e! Când procurorii nu-şi fac treaba, jurnaliştii sunt nevoiţi să investigheze... Ai făcut-o cu succes. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mă bucur foarte mult pentru tine. Principalul e să-ţi placă ceea ce faci, şi astfel vei avea succes ;)
    Şi, cum a spus şi Alexandru, să ştii că ne bucurăm şi mândrim să te fi cunoscut şi noi :). Îmi place mult la tine că scrii articole destul de variate, astfel încât mereu găseşti ceva interesant de citit aici :)
    Succes în continuare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca a trecut o zi si nu am intrat pe blogul tau, atunci in ziua aceea nu am intrat deloc pe net. :)

    La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  7. mult succes în continuare...
    părerile sunt împărţite referitoare la a avea sau nu un blog... la ce subiecte să abordezi ...
    dacă faci totul cu plăcere e... ok

    RăspundețiȘtergere
  8. Mulţumesc frumos pentru aprecieri, Victor şi Sergiu. Cu puţin efort, voi rămâne modestă :) Cele bune şi realizări frumoase!
    Denisia, este de la sine înţeles că dacă ai un blog, trebuie şi să-ţi placă ceea ce faci pe el. Altminteri, la ce rost? Fiecare abordează ce teme îi plac. Succes şi ţie!

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitări, Eleonora, pentru munca lor şi prin exemplul lor în căutare de libertate. Sărut

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest blog te-a lasat sa transmiti mai multor persoane ceva din tine, ce ai crezut ca nu exista dupa radio, dar vezi ca exista si cat de simplu e?! Si ma bucur ca scrii ceea ce iti doresti si esti. Nu abordezi doar teme politice, nici exclusiv culturale sau de alta natura, ci subliniezi frumos ca fiecare om are o tara si are nevoie sa simta conceptul de cetatenie, fiecare om are o credinta si asta-i defineste personalitatea si convingerile intr-o oarecare masura, ca fiecare om are principii si curiozitati si ca toate astea pot face armonios parte din el. Asta si este blogul tau- exprimarea armonioasa a personalitatii tale :) si e util si frumos. Dupa " un beso" brazilian, iti trimit si unul din muntii Romaniei ;) :D

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani!!!
    Ai spus frumos in titlu, conteaza ce faci mai apoi, pentru ca in viata asa este, conteaza mereu ce afci mai apoi...

    Ma bucur sa gasesc un mediu placut pe blogul tau si promit sa devin un cititor fidel.

    RăspundețiȘtergere

Dacă ai un gând preţios, formulează-l în termeni civilizaţi şi postează un comentariu.


La începutul blogului