duminică, 17 mai 2009

„Prêmio Blog Dorado” pentru blogul meu


Claus, bloggerul anticomunist din Brazilia, a premiat blogul meu.

Acest premiu de onoare simbolizează uniunea, legătura între bloggeri şi se numeşte “Blog Dorado”.

Claus spune că prin acest gest doreşte să-şi exprime preţuirea şi respectul pentru munca altor bloggeri.


„Prêmio Blog Dorado” este primul premiu pe care-l iau în calitate de blogger (am o experienţă de mai puţin de 3 luni în acest domeniu).
La 1 mai m-a premiat Blogosfera, dar este vorba despre un premiu de fidelitate, mai puţin pentru activitatea mea pe blog. (amănunte - aici)

Claus a acordat premiul unui număr de 20 de bloguri din America de Sud, dar şi din Europa. Vedeţi lista aici. În categoria mea sunt 5 bloggeri.
Iată explicaţia de pe “Blog do Clausewitz”: “Este un premiu care onorează cele mai bune bloguri şi îşi are simbolismul în culorile pe care le folosiţi. Albastrul reprezintă pacea, profunzimea şi imensitatea. Auriul simbolizează înţelepciunea, bogăţia şi claritatea ideilor”.
I-am mulţumit lui Claus pentru acest premiu şi le-am urat prosperitate şi mult succes celorlalţi bloggeri premiaţi.

Vreau să vă mai spun un lucru: Claus a creat o legătură între blogurile din R. Moldova şi cele din Brazilia. De fapt, nu le-a neglijat nici pe cele din România.
A instituit pe „Blog do Clausewitz” o rubrică pentru blogurile din Republica Moldova şi o alta pentru cele din România.
Le puteţi vedea pe partea dreaptă a blogului său.
La rândul meu, i-am invitat pe vizitatorii lui Claus să intre pe blogurile noastre.
Mulţumesc pentru apreciere, dragă Claus!

Cu puţin timp în urmă, blogul lui Claus a luat un nou premiu. Se numeşte „Este Blog é uma Joia”. Se traduce în felul următor: “Acest blog este o bijuterie” sau “Acest blog este o nestemată”. Felicitări! Claus, la rândul său, le-a acordat acelaşi premiu altor bloggeri.

Vedeţi aici despre ce este vorba.

P.S. despre premiu: Nu ştiu pe cât de bun este blogul meu, dar un lucru este adevărat: utilizez cu predilecţie albastrul şi auriul. Acest blog are fundal albastru, iar pentru blogul cu versuri am utilizat mult auriul. Ambele bloguri le-am proiectat de una singură, fără ajutorul cuiva. Am învăţat din ghidul oferit de Google. Poate să instituim şi noi mai multe premii pentru bloggeri, pe lângă "Blogovăţ"...

4 comentarii:

  1. Felicitari, e foarte important ca bloggerii din toata lumea sa se consolideze atunci cand merge vorba de cauze comune. Pacat ca la noi inca blogosfera nu e tratata cu seriozitate in comparatie cu alte tari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari! Probabil nu s-a uitat el doar la culori, ca nu cred ca pentru asta a premiat :) Cred ca a vazut ca lucrezi in ritm continuu. S-o fi gandit Clausewitz: toata ziua scriu si Eleonora, mititica, si ea. ;)

    RăspundețiȘtergere

Dacă ai un gând preţios, formulează-l în termeni civilizaţi şi postează un comentariu.


La începutul blogului