sâmbătă, 27 iunie 2009

Despre întâlnirea bloggerilor de astăzi, 27 iunie 2009

Am fost la întâlnirea bloggerilor din Grădina Botanică şi mi-a plăcut. Au venit 8 persoane la întâlnire - 7 bloggeri şi un viitor blogger:

www.alinatimotin.blogspot.com
www.inprofunzime.wordpress.com
www.gindulmeu.wordpress.com
www.vciobanu.blogspot.com
www.maximstamatin.blogspot.com
www.curatmurdarsrl.com
www.eleonora-lisnic.blogspot.com


Până astăzi, ne cunoşteam doar virtual. Am stat împreună vreo 3 ore, ne-am plimbat prin Grădina Botanică, am discutat subiecte pe care le discută între ei colegii de lucru şi amicii. Am discutat despre trafic, vizitatori, calitatea comentariilor postate de ei, perspectivele de dezvoltare ale bloggering-ului, etc.
Nu am vorbit despre partide sau campania electorală. :)
Atmosfera din Grădina Botanică era frumoasă. Pe la 15.00, plouase în Chişinău şi era mohorât. Dar la 17.00, când ne-am adunat, cerul era deja senin şi însorit.
Mi-au plăcut oameni pe care i-am cunoscut şi mi-a plăcut această după-amiază.
Aştept să citesc şi ce vor scrie ceilalţi participanţi la BlogMeet.
Ulterior, poate mai adaug ceva la această postare.
Să veniţi data viitoare! :)




P.S.: În poză: eu, astăzi, în Grădina Botanică.
Mulţumesc, Maxim, pentru fotografie!

Să ştiţi că este foarte frumos în Grădina Botanică şi te simţi excelent acolo. Mai ales după ploaie, când dispare orice firicel de praf.

Din arhiva blogului: Despre întâlnirea bloggerilor
Click: Despre întâlnirea bloggerilor din 27 iunie a scris şi Sergiu Rîbu, autorul blogului "în GÎND îmi vine un Gînd". A postat şi poze.



3 comentarii:

  1. dupa cum descrii evenimentul chiar a meritat sa fiu si eu la gradina botanica, dar... sunt un blogger inca fara experienta si in plus, ... abia azi am revenit de la tara

    RăspundețiȘtergere
  2. Andrei
    noi nem intilnit cei ce au un blog, dar daca bloggerul ere sau nu experienta asta e altceva deacum..., acel fara experienta se invata de la cel cu experienta...,
    las ca mai facem o intilnire....

    RăspundețiȘtergere
  3. Eleonora,
    ai folosit niste termeni care ma fac sa imi para rau ca nu am putut sa ajung si eu la intalnire! Nu pot nici sa imi imaginez macar ce ati facut acolo, avand in vedere ca s-au adunat atatia oameni car au atatea lucruri de spus si de realizat!

    @gindul meu,
    chiar ar trebui sa devina o traditie chestia asta. Daca nu lunar, atunci la 2-3 sau 4 luni trebuie de organizat intalniri.

    RăspundețiȘtergere

Dacă ai un gând preţios, formulează-l în termeni civilizaţi şi postează un comentariu.


La începutul blogului