miercuri, 10 iunie 2009

„Hai cu mine-acum în povestea mea...”

„Holograf”: „Şi de-am iubit cu adevărat, am iubit în viaţă Dragostea.”
Îmi plac mai multe trupe româneşti. Dar dacă ar fi să numesc doar una, nu aş sta pe gânduri: „Holograf”. Am toate albumele lor. Pe cele mai vechi le-am descărcat de pe site-ul oficial, când a fost posibil.
Suntem pe aceeaşi lungime de undă, se pare. Mi se întâmplă să mă gândesc la unele lucruri, să am anumite experienţe de viaţă şi apoi să mă regăsesc în noile lor piese.
La „Vocea Basarabiei”, puneam des pe post piesele lor. Mă ajutau să încep ziua în forţă. Mai mulţi radioascultători mi-au spus că simţeau la fel.

De altfel, aspectul care mi-a plăcut cel mai mult în activitatea mea la „VB” a fost că, printre ştiri, aveam libertatea să aleg şi să pun pe post melodiile care-mi plac. Eram în elementul meu şi parcă nici nu oboseam.
Astăzi mi s-a făcut dor de piesele trupei „Holograf” de pe albumul „Taina” (2006). Vă invit să le ascultaţi şi voi. Faceţi click şi ajungeţi la ele.

Cine ştie?
Primăvara a încolţit chiar în zodia oamenilor liberi
Şi-am plecat pe drumul meu, am plecat spre libertatea mea
Am trăit cu visele şi-am visat cum am ştiut mai bine
Şi de-am iubit cu-adevărat, am iubit în viaţă Dragostea.
Hai cu mine acum în povestea mea.
Când ne vom întoarce, nu întreba…

Doar o viaţa nu-mi ajunge să iubesc
…Am plecat, pe un drum şi nu ştiu unde, undeva ...
capătul într-o zi am să-l găsesc..
cele bune… cele rele...
cum au fost, pe toate le iubesc...

Taina mea
E un pod peste o apă,
Peste care trebuie să trec
E un loc care mă aşteaptă,
Şi un drum pe care trebuie să merg…
Nu ştiu sigur ce-o să aflu,
Sau dacă o să ajung la mal,
...dar sunt sigur, foarte sigur că acolo-i
Taina mea…
E un loc în altă lume
Unde multă lume vrea s-ajungă doar odat’,
E un cântec pe care-l cântă
Toţi cei care au iubit odat’…
E un drum pe care apucă
Toţi cei care au luptat,
Da…şi o lumină care-ţi umple sufletul
Când viaţa te-a tradat…
Iar dacă-aş putea ca din viaţa mea
Care, sincer, a trecut cam repede
S-aleg doar o stea
Pe tine te-aş lua…
Şi te-aş ascunde în buzunarul de la piept...


Versurile pieselor „Holograf”
Pagina oficială „Holograf”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai un gând preţios, formulează-l în termeni civilizaţi şi postează un comentariu.


La începutul blogului