marți, 30 iunie 2009

Lecţia Dianei Curmei pentru mancurţii lui Vladimir Voronin

Viorel Patrichi

Într-un interviu pentru “Vocea Americii”, Vladimir Voronin a afirmat că partidele de opoziţie de la Chişinău ar fi nişte formaţiuni extremiste de dreapta, pentru că îl ridică la rang de erou pe mareşalul Ion Antonescu, “organizatorul şi persoana care se face vinovată de Holocaustul de pe teritoriul Moldovei şi al Romaniei”.
În ideologia acestor partide, “este prezentă nu doar nostalgia pentru perioada când Moldova a făcut parte din România, ci şi ridicarea la rang de erou a unor criminali de război ca Ion Antonescu. Se numesc partide liberale, dar de fapt sunt nişte formaţiuni extremiste de dreapta, corupte, străine de valorile europene. De ce România nu vrea să semneze acordul de frontieră cu R. Moldova? De ce România îşi permite permanent la nivel de preşedinte să facă declaraţii deschise despre inevitabilitatea dispariţiei statului moldovenesc?”, se întreaba generalul de miliţie.

Indirect, replica a venit de la o tânără din Chişinău, de numai 19 ani. Diana Curmei a câştigat concursul “Miss Italia nel Mondo”. (foto)
Supuşii lui Voronin nu au vrut să-i dea drumul să plece la concurs, fiind acuzată de colaborare cu o organizaţie anticomunistă.
“Când mi-am auzit numele şi am primit coroana din mâinile principelui Emanuele Filiberto de Savoia, preşedintele juriului, primul meu sentiment a fost de uimire. Am simţit o mare mândrie pentru poporul meu: eu am reprezentat R. Moldova, dar consider că moldovenii sunt şi români, suntem practic fraţi. Nu ar trebui să existe polemici pe această tema”, a oferit Diana o lecţie pe gratis.
Probabil că are grad de colonel şi a trimis-o Traian Băsescu la Chişinău să submineze Republica Molotov…
Sursa: „Gardianul”
Foto: Costi Duma
Citeşte pe acest blog: Mareşalul Antonescu - un erou sacrificat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai un gând preţios, formulează-l în termeni civilizaţi şi postează un comentariu.


La începutul blogului