duminică, 28 iunie 2009

Maxim Stamatin, un blogger pasionat de fotografie

Am mai descoperit un om interesant – Maxim Stamatin, un tânăr blogger din Chişinău.
L-am cunoscut sâmbătă, 27 iunie, la întâlnirea bloggerilor.
A venit cu aparatul de fotografiat şi ne-a făcut poze. Spunea că-i place să-i fotografieze pe oameni prin surprindere, când se comportă natural, nu atunci când pozează şi, inevitabil, apar elementele falsului şi încordării.

Seara, am admirat pe Internet poze făcute anterior de Maxim. Are poze-detaliu, un gen care mă fascinează. Maxim face parte din categoria fotografilor care îi ajută pe oamenii grăbiţi, mai puţin atenţi şi mai puţin sensibili să descopere perfecţiunea şi armonia Creaţiei Divine.









Admiraţi pozele. Se deschid cu click la o dimensiune mai mare.
Alte poze de Maxim Stamatin găsiţi aici.
În această poză îl vedeţi pe Maxim. Poza i-am făcut-o eu, în Grădina Botanică. Am impresia că este un pic îngrijorat – îşi făcea griji, probabil, să nu-i defectez aparatul de fotografiat, foarte bun, de altfel. :)

2 comentarii:

  1. Bravo, Maxim! Foarte faine pozele

    RăspundețiȘtergere
  2. Heiii! Atita publicitate :) Multumesc mult, dar ma tem ca imi vor creste urechile... :)

    RăspundețiȘtergere

Dacă ai un gând preţios, formulează-l în termeni civilizaţi şi postează un comentariu.


La începutul blogului