vineri, 5 iunie 2009

Mulţumesc, Blogosfera.md! Prêmio Blog Dorado pentru 3 bloggeri

Blogosfera a afişat bannerul blogului meu şi pentru luna iunie. Sunt recunoscătoare. Îţi mulţumesc, Valeriu Tihai, pentru acest al doilea „premiu de fidelitate” şi îţi urez mult succes şi noi împliniri în activitatea ta.
Vă mulţumesc vouă, vizitatorilor acestei pagini. (amănunte – aici)

În semn de apreciere, admiraţie şi simpatie, ofer şi eu astăzi „Prêmio Blog Dorado” pentru 3 bloggeri din Republica Moldova:


Alexandru Cozer (Să spunem lucrurilor pe nume!)
Victor Ciobanu (
Viaţa aşa cum o văd/înţeleg eu)
Sergiu Rîbu (
În gând îmi vine un gând)

Prêmio Blog Dorado simbolizează solidaritatea dintre bloggeri
Eu m-am bucurat nespus când am primit acest premiu simbolic de la Claus, bloggerul anticomunist din Brazilia (Blog do Clausewitz).
Probabil, mi-a acordat premiul din toată inima, de am simţit atâta bucurie. Şi cred că-mi înfrumuseţează blogul.
Sper să acceptaţi Prêmio Blog Dorado şi să vă bucuraţi şi voi de el.

Energia recunoştinţei şi a bucuriei trebuie să sporească, să se extindă, să meargă mai departe... pentru a transfigura şi a face mai frumoasă lumea în care trăim.

Când m-a premiat, Claus a explicat simbolismul culorilor pe care le are premiul: “Este un premiu care onorează cele mai bune bloguri şi îşi are simbolismul în culorile pe care le folosiţi. Albastrul reprezintă pacea, profunzimea şi imensitatea. Auriul simbolizează înţelepciunea, bogăţia şi claritatea ideilor”.

Nu contează cât de mult folosiţi voi la propriu, pe blog, albastrul şi auriul. Contează că în activitatea şi în personalitatea voastră se regăseşte simbolismul acestor două culori.

Prietenii ştiu de ce. (citiţi şi aici)

Este o tradiţie a bloggerilor din America Latină să-şi acorde premii reciproc. Eu, primindu-l de la Blog do Clausewitz, am obţinut şi dreptul de a-l acorda, la rândul meu, altor bloggeri.
Dacă îl acceptaţi, veţi avea şi voi dreptul să premiaţi 3 bloggeri, atunci când veţi considera că este cazul şi momentul potrivit.
La fel, tradiţia este ca bloggerii premiaţi să enumere şi celelalte bloguri premiate.
Dorindu-vă multă sănătate, inspiraţie, rezistenţă, prosperitate, tot ce e mai bun şi mai frumos pe lume, vă îmbrăţişez virtual.

6 comentarii:

  1. Multumesc mult Eleonora, nu mam asteptat ca blogul meu sa primeasca un oarecare premiu... si inca ce premiu "tocmai din Brazilia"
    cind am creat primul blog nu credeam ca o sa mi placa atit de mult sa scriu Gindurile pe blog...,dar pot sa spun la cei care se gindesc "sa si faca sau nu" un blog, ca este un lucru foarte interesant...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eleonora,la mine pe blog cîta culoare albastră este..., asta înseamnă cred,că o "pace imensă" :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Mersi mult pentru încrederea acordată!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eleonora, mulţumesc frumos pentru premiu, şi îndeosebi pentru sentimentele frumoase pe care le ai faţă de mine (apreciere, admiraţie şi simpatie). Să ştii că mă bucură foarte mult, şi contează enorm pentru mine. Îţi mulţumesc din suflet! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu mult drag. :) Să vii, dar, la întâlnirea bloggerilor pe care a iniţiat-o "GîndulMeu". Eu deja sunt pe linia de start. :)

    RăspundețiȘtergere

Dacă ai un gând preţios, formulează-l în termeni civilizaţi şi postează un comentariu.


La începutul blogului