joi, 11 iunie 2009

Sfaturi şi accesorii pentru bloguri

Am găsit un blog din Brazilia cu sfaturi utile pentru bloguri şi expuse foarte clar - Dicas para blogs.
Am impresia că oferă răspunsuri la toate întrebările pe care şi le pun bloggerii.
Bunăoară, dacă aveţi dificultăţi la instalarea codului unui accesoriu pe blog, faceţi click aici, iar dacă nu ştiţi cum să încărcaţi muzică - aici.
Eu l-am rugat pe autorul blogului (are un nume frumos – Fabiano Roberto) să creeze pentru mine un ceas cu imaginea lupoaicei arctice şi el a fost foarte amabil şi prompt. Ceasul are link spre Dicas para Blogs. Cu click pe ceas, ajungeţi pe blog. Puteţi descărca gratuit un ceas care vă place. Ai din ce alege. Vedeţi aici, aici, aici şi aici. Dacă vă place un asemenea accesoriu, dar preferaţi să aibă o altă imagine sau culoare, vi-l poate personaliza, gratuit. De asemenea, vă poate crea un ceas exact cum vă doriţi şi cu link spre blogul vostru. Acest serviciu costă 10 reali brazilieni - echivalentul a 56 de lei moldoveneşti sau 5 USD.
Ulterior, le puteţi oferi altor bloggeri codul ceasului vostru personalizat, pentru a vă diversifica metodele de promovare.
Bloggerul (
vedeţi profilul) are 3 bloguri. Toate merită vizitate. Am citit mai multe articole din Jurnalul lui şi mi-au plăcut. Mai ales pentru faptul că are o concepţie de viaţă creştină. Brazilia este cea mai mare ţară catolică din lume.
Al treilea blog se numeşte
Frases Curtas.
Aici găsiţi bannere pentru cele trei bloguri.
Vedeţi şi condiţiile propuse pentru colaborare între bloggeri – aici.
Blogurile sunt în portugheză. Pentru cei care nu ştiu: puteţi citi orice blog traducându-l automat în română. Deschideţi google.ro, alegeţi opţiunea „Traduceţi text sau o pagină Web” şi urmaţi instrucţiunile.

Vedeţi cum arată blogurile din alte state accesând
Links do Clausewitz şi Links Internacionais do Clausewitz.
Acolo găsiţi peste 150 de bloguri partenere ale Blog do Clausewitz, blogul brazilianului anticomunist despre care am scris anterior.
Vă invit şi pe blogul meu cu versuri, să vedeţi ce link-uri noi am - muzică, meteo, schimb valutar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai un gând preţios, formulează-l în termeni civilizaţi şi postează un comentariu.


La începutul blogului