sâmbătă, 11 iulie 2009

Vrei să fii prietenul meu? Atunci…

Nu merge în spatele meu, s-ar putea să nu conduc. Nu merge în faţa mea, s-ar putea să nu te urmez. Mergi lângă mine şi fii prietenul meu. - Albert Camus
(1913 – 1960, romancier, dramaturg, eseist şi filozof francez, de origine algeriană. S-a născut la Mondovi, în Algeria, şi a murit în Franţa, într-un accident de maşină, în drum spre Paris.)

Toţi oamenii care au transformat lumea au fost cei care au exclus cuvântul “imposibil” din dicţionarul lor. - nu ştiu cine a spus.
"Imposibil" este un cuvânt care se găseşte doar în dicţionarul proştilor. Napoleon Bonaparte
Există lucruri care ştim că sunt imposibil de realizat, până când vine cineva care nu ştie acest lucru şi le realizează. -
Albert Einstein

Această postare mi-a fost inspirată de blogul „Frases Curtas”, al lui Fabiano Roberto, care este programator. Aici – postarea la care mă refer. Este un mesaj pe care-l poţi trimite prietenilor tăi de pe Orkut.
Doar pentru bloggeri: Pe „Dicas para Blogs”, acelaşi blogger brazilian continuă să ofere sfaturi noi şi utile (în portugheză):
Contoare optime pentru blog - click pe titlu!
Cum se încarcă un cod pe blog, inclusiv contorul
Vedeţi şi acest articol: Sfaturi şi accesorii pentru bloguri

2 comentarii:

  1. Eleonora : vi o seu blog de poesias .As fotos são muito bonitas .Ponha por favor um Google Tradutor par que eu possa ler suas poesias Abraços

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu instalei. Mas os poemas são traduzidos muito imprecisa. Eu escrevo: "para chegar a tempo” e Google traduz: "doar autocarro". Além imaginação!!!
    Um blog pode ser traduzido diretamente na Internet. Digite o endereço do blog no Google Translate.

    RăspundețiȘtergere

Dacă ai un gând preţios, formulează-l în termeni civilizaţi şi postează un comentariu.


La începutul blogului