sâmbătă, 8 august 2009

Aţi avut dificultăţi la accesarea blogurilor Blogspot în seara zilei de 7 august?

Cred că o oră sau două nu am putut accesa paginile de pe platforma Blogspot (Google), inclusiv propriul blog. Totuşi, am putut accesa contul, am putut posta şi „previzualiza” blogul, din „Tabloul de bord”.
În rest, am putut intra pe orice site sau blog mi-am dorit. Adresele google.ro şi google.md puteau fi accesate.
Văd că bloggerii din Brazilia se plâng că au avut aceeaşi problemă cu intrarea pe blogurile Blogspot. În Blogosfera.md ce se aude?
Google afişa inscripţia că verifică prezenţa unui virus şi dacă acesta nu există în computerul tău, problema ar trebui să dispară în scurt timp. Aşa a şi fost. Vreau să ştiu dacă au avut şi alţii dificultăţi. Nu de alta, dar începusem să cred că mi-a venit un virus de pe vreun blog-link şi mă întrebam care o fi acela, să-l exclud repede. :))

Pentru că nu mă pricep, întreb: e posibil să treacă viruşii de pe un blog pe altul?

P.S.: Un blogger mi-a răspuns (la comentarii, în portugheză) că nu trec viruşii de pe un blog pe altul. Pe blogul lui, el face o legătură între blocarea accesului pe Blogspot şi paralizarea Twitter-ului, cu o zi înainte. Crede că a fost un atac împotriva bloggering-ului.
Google, însă, le sugera utilizatorilor să caute viruşi în computerele lor.

6 comentarii:

  1. Bine, nu sint programator, dar ideea ca un blog de pe Blogger sa fie virusat sau hackerit e nula, exceptie sint atacurile de zile mari.

    Problema am avut-o si eu, nu m-am gindit ca am virus-link, dar am zis ca-i template-ul de vina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Não é possível passar vírus para outro Blog! O quê o Google estava alegando era que os nossos acessos estavam parecendo com robôs espiões que roubam senhas para hackear páginas e contas diversas. muito estranho um dia depois do TWITTER ter sido sabotado. Vou postar algo!
    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut Eleonora,

    Si eu am avut probleme de genul asta, si cred ca si ieri s-a intamplat acelasi lucru. Cateva ore nu am putut sa-mi accesez propriul blog.

    Sper sa nu se mai intample :)

    RăspundețiȘtergere
  4. blogspotul este mult mai sigur decat wordpressul.
    Blogurile pe platforma wordpress sunt mai vulnerabile la probleme de securitate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, Paul, Blogspot-ul este cel mai bun :), iar Google are servere foarte puternice şi informaţia excelent distribuită pe ele. :) A picat temporar o componentă, dar contul de Blogger (Gmail) putea fi accesat, Google la fel. Şi-mi plac multe funcţii pe care le oferă Blogspot-ul. Super tare şi istoria creării acestei firme: trei băieţi, trei prieteni au creat-o în 1999, după care a fost cumpărată de Google.

    RăspundețiȘtergere
  6. e posibil si asa ceva de si nu cred...
    www.mihalache-mvm.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere

Dacă ai un gând preţios, formulează-l în termeni civilizaţi şi postează un comentariu.


La începutul blogului