marți, 15 septembrie 2009

„Citeşte mai mult” pe Blogspot – cum să eviţi o problemă

De curând, Blogger-Blogspot a introdus funcţia „Read more” – „Citeşte mai mult”.

Este foarte uşor să treci la această formă de postare, dar când am setat funcţia pe blog, toate elementele pe care le vedeţi pe bara din dreapta au trecut la subsol. Doar după ce apăsam pe „Citeşte mai mult” şi deschideam întreaga postare, bara din dreapta blogului putea fi vizualizată în mod normal. Aşa că, am renunţat la noua funcţie.

Mai mulţi bloggeri au avut o asemenea problemă, iar specialiştii spun că aceasta apare numai în cazul unor şabloane şi poate fi prevenită prin modificarea unui cod.

Instrucţiuni foarte clare cu privire la setarea noii funcţii şi prevenirea erorii la care m-am referit găsiţi acum pe blogul „Totul despre Blogger”, aici şi aici.

Chiar dacă am aflat cum pot preveni „catastrofa” cu bara din dreapta, eu nu mai încerc această schimbare, pentru că m-am obişnuit deja cu aspectul actual al blogului, cu postările afişate integral.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai un gând preţios, formulează-l în termeni civilizaţi şi postează un comentariu.


La începutul blogului