luni, 16 noiembrie 2009

Revederea premierului Vlad Filat cu ex-premierul Mircea Druc


În cadrul vizitei la Bucureşti, premierul Vlad Filat s-a întâlnit şi cu Mircea Druc (foto), prim-ministru la Chişinău în perioada 25 mai 1990 - 28 mai 1991.
A fost “un moment emoţionant”, scrie Viorel Patrichi în
“Gardianul”.
Poza este făcută la finalul întâlnirii lui Filat cu studenţii originari din R. Moldova, desfăşurată în incinta Universităţii din Bucureşti, la 14 noiembrie.
(Organizator al întâlnirii - Organizaţia Studenţilor Basarabeni.)
“Filat a făcut parte din prima promoţie de studenţi basarabeni care au studiat în România după căderea comunismului. El a fost şi primul preşedinte al Ligii Studenţilor Basarabeni, iar întâlnirea cu Mircea Druc, cel care a deschis porţile bursierilor spre România, are o semnificaţie aparte în acest context”, explică Viorel Patrichi.
Cu puţin timp în urmă, şi ex-premierul
Mircea Druc a fost invitatul Organizaţiei Studenţilor Basarabeni.

5 comentarii:

  1. Salut Eleonora,

    Premierul nu s-a intalnit cu Organizatia Studentilor Basarabeni, ci cu toti tinerii aflati la studii la Bucuresti. Eu nu sunt membra OSB!

    Din pacate organizatorii au lasat impresia ca doar cu ei s-a intalnit liderul guvernului de la Chisinau... .

    Jenant...

    RăspundețiȘtergere
  2. Oi,
    Voce poderia me informar quem lhe forneceu informacao sobre o BLOG do MOVCC estar no Texas?
    Que eu saiba, eu nao tenho contato com voce.
    Obrigada.

    RăspundețiȘtergere
  3. Angy, am reformulat. Într-adevăr, unii studenţi nu fac parte din organizaţie şi alţi participanţi nu sunt studenţi.

    RăspundețiȘtergere
  4. GABI, eu não sei detalhes sobre o blog MOVCC. Eu vivo na Europa. Tudo o que sei sobre o blog, eu sei da sua descrição.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu não sabia “o detalhe TEXAS – USA”.
    É engraçado que alguém supor que eu sei.
    No meu blogroll, MOVCC é a lista de "Blogs no Brasil”: http://stiribasarabia.blogspot.com/
    Boa sorte!

    RăspundețiȘtergere

Dacă ai un gând preţios, formulează-l în termeni civilizaţi şi postează un comentariu.


La începutul blogului