marți, 15 decembrie 2009

A nins şi ninge la Chişinău


Foto: Jurnal.md

Proconsul – “Prima zăpadă"

Prima zăpadă va veni
Şi nimeni nu va şti
Când se va arăta
Primul fulg de nea.

L-am aşteptat împreună la geam…
Şi asteptand, când m-ai atins,
Un foc în mine s-a aprins
Şi-atunci prima oară-a nins…
În palmă un fulg ţi-am prins.

Şi-am înţeles că-i un mister
Cum cade dragoste din cer.

Prima zăpadă în suflet mi te-a adus
Odata cu ea, toată dragostea în noi s-a strâns.
Prima zăpadă de-atunci nu s-a mai topit
Noi ne-am ascuns şi zăpada ne-a adăpostit.

Din flori de gheaţă-am ridicat un castel pentru noi doi.
Când vara va fi în toi, va fi iarnă pentru noi.
Ne vom muta la Polul Nord pentru un an.
Vom fi vecini cu Moş Crăciun
Şi-am să-l bat la cap mereu în noaptea de Ajun
În dar să-ţi dea inima mea.

Când vei primi acest cadou
Va-ncepe să ningă din nou.



Proconsul - Prima zapada
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai un gând preţios, formulează-l în termeni civilizaţi şi postează un comentariu.


La începutul blogului