miercuri, 12 mai 2010

Victor Bodiu: „Porunca Guvernului” trebuie „executată cu stricteţe”

Am citit astăzi articolul „Limbaj oficial” de pe blogul lui Oleg Roibu (despre felul în care s-a exprimat directorul Departamentului Anticorupţie, Viorel Chetraru, la ziua de naştere a premierului Vlad Filat) şi mi-am amintit de acest document semnat de Ministrul de Stat al Republicii Moldova, Victor Bodiu: 




Reţinem: nu „dispoziţie”, ci „poruncă”. 
Copia documentului am primit-o prin e-mail de la Serviciul de presă al Academiei de Ştiinţe, ataşată la un comunicat
Pe site-ul AŞM, lipseşte ultimul alineat din varianta remisă presei:
(...) în calitatea mea de funcţionar care înregistrez documentele intrate şi ieşite din AŞM, vă pun la dispoziţie două documente ordinare, fără parafa „SECRET”, asta ca peste ani, la o altă rundă de desecretizări, preşedintele AŞM să nu fie acuzat din nou de COORDONARE, de această dată, cu premierul Vladimir Filat şi cu ministrul de stat, Victor Bodiu.
Semnează: “Cu respect, adâncă recunoştinţă şi urări de primăvară fericită,
Ion VÂRŢANU, jurnalist,
şef al Direcţiei Personal şi Secretariat al AŞM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai un gând preţios, formulează-l în termeni civilizaţi şi postează un comentariu.


La începutul blogului