sâmbătă, 30 octombrie 2010

Aeroportul Chişinău vrea un mesaj mai pozitiv decât „Welcome to Moldova”


Aeroportul Chişinău îşi schimbă “cartea de vizită”

Aeroportul Internaţional Chişinău anunţă un concurs de idei pentru billboard-ul „Welcome to Moldova”. Este vorba despre panoul instalat pe peronul Aeroportului, în zona terminalului - primul lucru văzut de turiştii care sosesc în Republica Moldova, relatează Arena.

La concurs pot participa toţi pasionaţii de fotografie, cetăţeni ai Republicii Moldova, atât profesionişti, cât şi amatori.

Aeroportul Internaţional Chişinău îşi doreşte ca noul panou să conţină “un mesaj pozitiv şi pe înţelesul tuturor”.
“O condiţie importantă este ca billboard-ul să reprezinte imaginea a trei fete, selectate în prealabil printr-un concurs. Se admit devierile de la tematica agrară şi cea a costumelor tradiţionale. La fel, formula de salut „Wellcome to Moldova” poate fi înlocuită”, precizează organizatorii concursului pe site-ul Aeroportului.

Detalii - pe  Arena.md

Un comentariu:

  1. Ar fi si cazul- si cred ca la o noua strategie de marketing s-au gandit si ei...fortat. Daca se deschide aeroportul international de la Iasi curand, ma tem ca Air Moldova va avea mari probleme financiare.

    RăspundețiȘtergere

Dacă ai un gând preţios, formulează-l în termeni civilizaţi şi postează un comentariu.


La începutul blogului