marți, 17 mai 2011

Cătălin Josan: „România este o ţară puternică, ea mi-a dat aripi"

Cătălin Josan vorbeşte într-un interviu pentru Arena.md despre succesul său, realizări şi visuri.

“România este o ţară puternică, ea mi-a dat aripi, acolo am reuşit să mă lansez. (…) Întotdeauna o să le mulţumesc oamenilor care m-au ajutat şi mă susţin”, spune tânărul cantautor. 



- Piesa ta „Don't Wanna Miss You" a ajuns, în trei săptămâni de la lansarea în Italia, în top 20 al celor mai ascultate melodii din Peninsulă...

- Mă bucur mult că piesa place. Prietenii de acolo mă tot sună şi îmi confirmă că se aude foarte des la posturile de radio din Italia.


- Cunoşti cum a ajuns piesa ta să fie ascultată de către italieni?


- Ştiu că întâmplător au găsit piesa, le-a plăcut, i-au sunat pe cei de la casa de discuri din România, au semnat un contract cu ei şi au început să o promoveze. Peste o lună de la promovarea ei la radio şi TV, am fost invitat să cânt la premiile MTV din Italia. Cel mai emoţionant a fost faptul că spectatorii, care erau aproximativ 25 de mii, cântau împreună cu mine.”

Interviul, realizat de Ana Mereşevschi, pe Arena.md:

Cătălin Josan: „Cred că visurile se îndeplinesc, dar muncesc pentru ca ele să devină realitate”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai un gând preţios, formulează-l în termeni civilizaţi şi postează un comentariu.


La începutul blogului