marți, 5 iulie 2011

Oleg Efrim, de partea lui Ion Muruianu

Efrimul lui Filat a votat împotrivă

Marţi, 5 iulie, doar 8 din 12 membri ai Consiliului Superior al Magistraturii (CSM) au votat pentru demiterea lui Ion Muruianu din acest for. Marea surpriză a fost votul contra demiterii lui Muruianu acordat de ministrul Justiţiei, Oleg Efrim (foto), au declarat, sub protecţia anonimatului, surse din CSM pentru Timpul.md


Reamintim că, ulterior şedinţei CSM, Parlamentul a votat în unanimitate pentru demiterea lui Ion Muruianu din funcţia de preşedinte al Curţii Supreme de Justiţie (CSJ).


„Eu am votat împotrivă? Cine a declarat? Aaa, “Timpul”…”, a reacţionat Oleg Efrim, solicitat de jurnalişti.

“Faptul cum am votat eu la Consiliu urmează să se vadă prin faptul cum a votat fracțiunea PLDM în sala de şedinţe. Eu cred că sunt niște insinuări care urmăresc un anumit scop. Eu am avut unele întrebări în cadrul Consiliului, de procedură, și poate asta le-a permis unor colegi din CSM să facă anumite concluzii”, a adăugat ministrul Oleg Efrim.

La 4 martie 2010, Parlamentul votase pentru demiterea lui Ion Muruianu din funcţia de preşedinte al CSJ, dar ulterior, în aprilie 2010, deputaţii comunişti au făcut o interpelare de contestare la Curtea Constituţională, relevă Timpul.md. Instanţa a decis în favoarea lui Muruianu, motivând că Parlamentul a încălcat principiul separării puterilor în stat, iar controversatul judecător a revenit în fruntea CSJ.

Ştirea pe Arena.md

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă ai un gând preţios, formulează-l în termeni civilizaţi şi postează un comentariu.


La începutul blogului